Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Τελικός κυπέλλου

Πάει ο τύπος στον ψυχίατρο. 

- Γιατρέ μου, κάθε βράδυ, στον ύπνο μου, βλέπω... ποντίκια να παίζουν μπάλα! 

- Τι;! Μπάλα; 

- Ναι, γιατρέ μου. Κανονικά. Σέντρες, σουτ, φάουλ και άμα κοιμηθώ λίγο πιο πολύ, παίζουν παράταση και πέναλτι! 

- Χμ... , φαίνεται πως υποσυνείδητα θέλετε να κάνετε απολύμανση στο σπίτι σας και για αυτό βλέπετε αυτά τα όνειρα. Κάντε απολύμανση και σε μια εβδομάδα, να σας ξαναδώ. 

Φεύγει ο τύπος, κάνει την απολύμανση, περνάει μια εβδομάδα και ξαναπάει στο γιατρό. 

- Λοιπόν; ρωτάει ο γιατρός. 

- Τι λοιπόν, γιατρέ μου; Έκανα την απολύμανση, αλλά τίποτα. Μάλιστα προχθές το βράδυ γίνανε και επεισόδια! 

- Χμμμ! Μάλιστα. Πάρτε αυτά τα χάπια. Θα πίνετε ένα κάθε βράδυ πριν κοιμηθείτε. Ξεκινήστε από απόψε. 

- Απόψε, γιατρέ μου; Αδύνατον! 

- Γιατί; 

- Γιατί απόψε γιατρέ μου, είναι ο τελικός κυπέλλου!!!



iliaoikonomia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου