Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2013

Χάστε κιλά γνωρίζοντας την…αλήθεια! 5 μύθοι


Αρκετά άτομα στην προσπάθεια τους να χάσουν κιλά κάνουν λάθη, βασιζόμενοι σε πληροφορίες που έχουν μάθει από άλλους, με αποτέλεσμα να…ιδρώνουν άσκοπα. Διαβάστε παρακάτω τα πιο σημαντικά, αλλά και γιατί σας εμποδίζουν να χάσετε τα περιττά κιλά. 



Λάθος 1ο : Φοράω πολλά ρούχα για να αδυνατίσω
Ο μύθος ότι φορώντας πολλά ρούχα θα ιδρώσετε και επομένως θα αδυνατίσετε είναι λάθος. Για να βοηθήσετε το σώμα σας να αδυνατίσει φορέστε ανάλαφρα ρούχα για να αφήσετε το σώμα σας να «αναπνεύσει» και να αποβάλλει τη θερμότητα. Σε ό,τι αφορά κάποιες φόρμες που υπόσχονται γρήγορη απώλεια βάρους στην πλειοψηφία τους το μόνο που καταφέρνουν είναι να διώξουν τα υγρά του σώματος.

Λάθος 2ο : Γυμνάζομαι εντατικά και με ένταση για να χάσω κιλά
Η έντονη γυμναστική κουράζει αλλά και δημιουργεί προβλήματα στο μυοσκελετικό σύστημα. Η γυμναστική πρέπει να γίνεται με μέτρο και με…τρόπο. Για να κάψετε λίπος επιλέξτε καθημερινή γυμναστική 20-25 λεπτά, με μέτρια ένταση για καλύτερα αποτελέσματα. Αν πηγαίνετε σε γυμναστήριο συμβουλευτείτε τον γυμναστή σας για να σας δώσει ένα πρόγραμμα που σας ταιριάζει.

Λάθος 3ο: Θα τρώω μόνο μια φορά την ημέρα για να αποκτήσω το σώμα που θέλω 
Πρόκειται για ένα μεγάλο λάθος που ευτυχώς δεν είναι λίγοι όσοι το έχουν συνειδητοποιήσει. Ο οργανισμός πρέπει να τροφοδοτείται με μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας γιατί σε αντίθετη περίπτωση το μόνο που θα γίνει είναι να μειωθεί ο μεταβολισμός. Αν συμβεί κάτι τέτοιο θα χάνετε πολύ πιο δύσκολα τα κιλά ή ακόμη και καθόλου. Τρώτε 3-4 γεύματα την ημέρα μικρότερης ποσότητας και γυμναστείτε για να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας και κατ’ επέκταση τις…πιθανότητες σας να αδυνατίσετε.



Λάθος 4ο: Κάνω πολλούς κοιλιακούς την ημέρα για να φτιάξω…τέλεια κοιλιά 

Αν πραγματικά το πιστεύετε αυτό τότε το μόνο που θα καταφέρετε είναι να καταπονήσετε το σώμα σας με σχεδόν μηδαμινά αποτελέσματα. Για να γίνει καύση του λίπους στην κοιλιακή χώρα χρειάζεται αερόβια άσκηση, αλλά και σωστή διατροφή. Ορισμένα φρούτα που βοηθούν για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά είναι: Σταφύλια, μούρα, μήλα, γκρείπφρουτ. 
Λάθος 5ο: Μετά τη γυμναστική είμαι 1 κιλό λιγότερο. Θα φάω περισσότερο τώρα! 

Η χειρότερη στιγμή για να ζυγιστεί κάποιος είναι αμέσως μετά τη γυμναστική. Η ζυγαριά μπορεί να σας δείξει από μισό έως 1 κιλό λιγότερο. Δυστυχώς όμως αυτό το κιλό δεν είναι τίποτα άλλο από υγρά. Για να μπορέσουμε να κάψουμε 1 κιλό πρέπει να σημειωθεί ότι πρέπει να καούν περίπου 7.500 θερμίδες. Επομένως μην ζυγίζεστε μετά την γυμναστική σας γιατί το αναληθές αποτέλεσμα μπορεί να σας οδηγήσει στο ψυγείο και να κάνετε παρασπονδίες. 
πηγή:lifezone.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου